본문 바로가기 사이드메뉴 바로가기 대메뉴 바로가기

Notice

[Notice of Re-tender (재공고입찰)] PCs and Peripheral Devices Purchase (A313 Computer Lab) / PC및 주변기기 구매 (A313 컴퓨터랩)

Writer Administration Date Created 2024.03.07 Hits76

입찰 공고(국문)

 

1. 입찰에 부치는 사항

    가. 입찰건명 : PC및 주변기기 구매 (A313 컴퓨터랩)

    나. 규격 및 수량 : 물품 구매 규격 및 사양서 붙임자료 참조

    다. 예정가격 : 비공개

2. 입찰 일정 및 입찰서 제출

    가. 입찰 일정

구 분

입찰공고

입찰 등록마감

개찰 일시

일 시

2024.3.7.(목) ~ 3.12.(화)

2024.3.12.(화) 15:00까지

2024.3.13.(수) 10:00

내 용

학교 홈페이지 공고

강의연구동A418호 (인사총무팀)

강의연구동 A501호

        ※ 일정은 사정에 따라 변경될 수 있으며, 변경시 사전에 전화 또는 이메일 통지를 드립니다.

    나. 제출 방법 : 우편 제출 (2024년 3월 12일 우체국 소인분까지 인정), 방문 접수

                            ※ 입찰서 제출 후 jaewon.nam@sunykorea.ac.kr 앞으로 제출 완료 이메일 송부 바랍니다.

    다. 제출처 : 한국뉴욕주립대학교 인사총무팀

                       ※ 인천광역시 연수구 송도문화로 119-2 한국뉴욕주립대학교 강의연구동 A418호

3. 입찰 방법 : 일반경쟁입찰 (※최저가 입찰방식)

4. 입찰 참가자격

    가. "국가를 당사자로 하는 계약에 관한 법률 시행령"에 의한 결격 사유가 없는 자

    나. 입찰참가 등록마감 시한까지 등록을 필한 자

    다. 입찰등록마감 이전까지 사업자등록을 마친 업체로서 현재 입찰조건에 맞는 업을 하고 있는 자

    라. 미자격자가 입찰에 참가할 경우 "국가를 당사자로 하는 계약에 관한 법률 시행령" 따라 부정당 업자로 제재할 수 있음

5. 개찰

    가. 개찰일시 : 2024.3.13(수) 오전10:00

    나. 개찰장소 : 한국뉴욕주립대학교 강의연구동 A501호

6. 낙찰자 결정

    가. 국가를 당사자로 하는 계약에 관한 법률 시행령에 의거 본교가 정한 예정가격 이하로 품목별 단가내역서 총액최저가(부가세포함) 입찰자를
          낙찰자로 선정한다.

    나. 동일가격으로 입찰한 자가 2인 이상일 때에는 동일가격 입찰업체의 참석하에 추첨에 의하여 낙찰자를 결정한다.

7. 입찰의 무효 : "국가를 당사자로 하는 계약에 관한 법률 시행령"에 준함

8. 입찰참가시 제출서류

    가. 입찰참가신청서(본교 양식) 1부

    나. 가격입찰서(본교 양식) 1부

    다. 개인정보 수집∙이용 동의서(본교 양식) 1부

    라. 청렴계약 이행각서(본교 양식) 1부

    마. 법인등기부등본 1부(법인일 경우에만 제출, 개인일 경우 주민등록등본 1부)

    바. 인감증명서 (법인은 법인인감) 및 사용인감계 (사용인감 사용시) 각 1부

         * 개인사업자의 경우 대표자 주민등록표등본, 대표자 인감증명 각 1부

    사. 사업자등록증 사본 1부(사업자 등록이 되어있을 시 제출)

    아. 입찰보증보험증권(투찰금액의 5% 이상) 1부

9. 기타사항

    가. 본 입찰은 한국뉴욕주립대학교 구매절차에 의거하여 진행되며, 해당 절차에 명시되지 않은 사항은 "국가를 당사자로 계약에 관한 법률 시행령"을
          준용함

    나. 입찰자는 본 입찰에 관한 공고조건 및 장비 상태 등 입찰과 관련된 모든 사항을 숙지하고 입찰에 응하여야 하며, 이를 숙지하지 못한 책임은
          입찰자에게 있음

    다. 제출서류의 내용이 명확하지 않거나 미비한 경우에는 접수하지 않거나 보완을 요구할 수 있으며, 접수된 서류는 일체 반환하지 않음

    라. 본 입찰, 계약 및 계약이행에 있어서 상호 이견이 발생함은 경우 본교의 유권해석이나 판단에 따름

    마. 입찰참가 업체가 2 개 미만일 경우 재입찰 공고하여 진행

    바. 납품장소 : 한국뉴욕주립대학교 강의연구동 A313호

    사. 납품기간 : 납품계약 후 30일 이내

    아. 납품방법

     - 본교에서 납품 요청하는 물량을 지정일시 및 지정장소에 납품해야 한다.

     - 학교의 사정에 따라 납품수량을 변경할 경우 물품 단가는 계약단가에 준하며 계약에 없는 품목은 시장 유통 가격으로 납품하여야 한다.

10. 문의사항

내용 관련 문의

한국뉴욕주립대학교 IT서비스팀 박태형

Tel : 032-626-1172

Email : taehyung.park@sunykorea.ac.kr

입찰 관련 문의

한국뉴욕주립대학교 인사총무팀 남재원

Tel : 032-626-1146

Email : jaewon.nam@sunykorea.ac.kr

 

 

Notice of Tender (English)

 

I.  General Provisions

  1. Project name: PCs and Peripheral Devices Purchase (A313 Computer Lab)

  2. Specifications and Quantities: Refer to the attached document

  3. Estimated Price: Not disclosed 

II. Bidding Schedule and Submission

  1. Bidding Schedule

Category

Bid Announcement

Bid Registration Deadline

Bid Opening

Date

March 7, 2024 (Thurs.)

~

March 12, 2024 (Tue.)

March 12, 2024 (Tue.)

 

by 15:00

March 13, 2024 (Wed.)

 

at 10:00

Details

SUNY Korea webpage

Room A418

(HR & Operations Team Office)

Room A501

(Meeting room)

           ※ The schedule is subject to change due to circumstances, and any changes will be notified in
                advance via phone call or email.

  1. Submission Method: Postal submission (Accepted until February 28, 2024, postmarked date), in-person
    ※ After submitting the bid, please send the confirmation email to jaewon.nam@sunykorea.ac.kr

  2. Submission Location: HR & Operations Team, State University of New York Korea
                                        * Room A418, 119-2 Songdo Munhwa-ro, Yeonsu-gu, Incheon, South Korea

III. Bidding Method: Open Competitive Bidding (Lowest Price Bidding)

IV. Eligibility

  1. There is no disqualification under the “Enforcement Decree of The Act on Contracts to Which the State Is A Party.” 

  2. Registration is completed by the bid registration deadline.

  3. Companies with valid business registration and currently engaged in activities relevant to the bidding conditions.

  4. If unqualified bidders participate, they may be sanctioned as fraudulent contractors under the “Enforcement Decree of The Act on Contracts to Which the State Is A Party.”

V. Bid Opening

  1. Date: March 13, 2024 (Wed.) at 10:00

  2. Location: Room A501 (The State University of New York, Korea)

VI. Determination of Successful Bidder

  1. In accordance with the “Enforcement Decree of The Act on Contracts to Which the State Is A Party.”, the university will select the bidder with the total lowest bid price (including VAT) below the estimated price.

  2. In case of identical bids from two or more bidders, the university will conduct a draw among the bidders with identical prices.

VII. Invalidation of Bids: In accordance with the “Enforcement Decree of The Act on Contracts to Which the State Is A Party.”

VIII. Documents to be Submitted for Bid Participation

  1. Bid Participation Application Form (University Form) 1 copy

  2. Price Bid Form (University Form) 1 copy

  3. Consent Form for Collection and Use of Personal Information (University Form) 1 copy

  4. Integrity Contract Compliance Agreement (University Form) 1 copy

  5. Certificate of Corporate Registration 1 copy (For individuals, submit a copy of the resident registration certificate)

  6. Seal Certificate (Corporate seal) and Certificate of Usesignet (if using a Usesignet) 1 copy each

* For individual business owners, a copy of the owner's Resident Registration Certificate and a Seal Certificate for the owner 1 copy each

  1. Business Registration (License) Certificate 1 copy

  2. Bid Security Insurance Certificate (Over 5% of the bid amount) 1 copy

IX. Others

  1. This bid will be conducted following the purchase procedures of the State University of New York Korea, and matters not specified in the procedure will be governed by the “Enforcement Decree of The Act on Contracts to Which the State Is A Party.”

  2. Bidders are responsible for understanding all aspects of the bid, including bid conditions and equipment status, and failure to do so is the responsibility of the bidder.

  3. Incomplete or unclear submission documents may result in rejection, and submitted documents will not be returned.

  4. In case of disputes in the bidding, contract, or contract execution, the university's interpretation or judgment will prevail.

  5. A re-bid notice will be issued if there are fewer than 2 participating companies.

  6. Delivery Location: A313, State University of New York Korea

  7. Delivery Period: Within 30 days after the delivery contract

  8. Delivery Method:
    - Requested items shall be delivered at the specified date and location designated by the university.           
    - In case of changes in the delivery quantity due to the university's circumstances, the unit price shall be in accordance
      with the contract price, and items not specified in the contract shall be delivered at the market retail price.

X. Inquiry 

Project-related

IT Service Team, SUNY Korea

Taehyung Park

Tel: 032-626-1172

Email: taehyung.park@sunykorea.ac.kr

Bidding-related

HR & Operations Team, SUNY Korea

Jaewon Nam

Tel: 032-626-1146

Email: jaewon.nam@sunykorea.ac.kr

 

위와 같이 공고 합니다.

2024년 3월

한국뉴욕주립대학교 / The State University of New York, Korea